Két hete jelent meg a Fall Guys, melynek népszerűsége azóta is töretlenül növekszik, és már az első napokban számos márka igyekezett meglovagolni a hullámot - mi is összegyűjtöttünk pár tweetet. A Mediatonic ahelyett, hogy mindenkivel barátkozna, és pusztán jófejségből (vagy némi pénzért cserébe) betenné skinjeiket a játékba, versenyeztetni kívánja a cégeket.
A csapat meghirdette a Márkák Csatáját, melynek győztese lehetőséget kap arra, hogy a hozzá kapcsolódó jelmez bekerüljön a játékba. A részvételhez a nevezőknek ki kell nyilvánítaniuk, mennyi pénzt szeretnének adni a SpecialEffect szervezet számára, mely mozgássérült játékosoknak teszi hozzáférhetővé a videojátékokat. Két hetük van licitálni, majd miután bizonyítást nyert, hogy a legtöbbet ajánló cég valóban adományozott, készülhet a jelmez.
🔥 BATTLE OF THE BRANDS 🔥
— Fall Guys 👑 (@FallGuysGame) August 17, 2020
The thirst from brands has been unreal... so we're turning it into something positive!
Prize: Your brand inside Fall Guys as a costume!
👉 To enter:
Reply to this tweet with the highest amount of money you would be willing to donate to @SpecialEffect
Egyelőre kis ajánlatok vannak, de nem lehet könnyű (és gyors) a nagyvállalatoknál átütni az illetékeseken az ötletet. Kíváncsian várjuk, ki lesz a befutó, és mennyivel győz.