Ha minden jól megy, még ebben az évben megjelenik a Left4Dead alkotóinak aszimmetrikus next-gen lövöldéje, amely az év egyik legígéretesebb címe az FPS piacon. A csapat gőzerővel dolgozik az Evolve-on, és amint az kiderült, még semmi sincs kőbe vésve, folyamatosan érkeznek az új ötletek, apró finomhangolások.
Az eredeti tervek szerint a szörnyet irányító játékos a meccs kezdetén választhatott volna néhány előre megadott képesség közül, szintlépésekkor pedig további skillekkel bővült volna az arzenálja. A fejlesztők nagyobb teret akartak engedni a játékosoknak így átdolgozták egy picit a rendszert. Minden szintlépéskor kapunk három skill-pontot, amelyeket leoszthatunk a képességek közt. Ennek köszönhetően mi dönthetjük el, hogy új képességeket szeretnénk, vagy a már meglévőket akarjuk tovább tápolni. A csapatnak természetesen oda kell figyelni arra, hogy a szörny ezáltal ne lehessen túl erős, így rengeteg tesztelés és balance-olás van még hátra a megjelenésig.
A képeken egy új szörny is felütötte a fejét, és bár elsőre nem tűnik olyan brutálisnak, mint a korábban bemutatott Goliath, valószínűleg semmivel sem lesz könnyebb dolgunk, ha meg akarjuk szelídíteni.
Ti várjátok már az Evolve megjelenését?