A GameStar Evolve tesztje a következő lapszámmal együtt épp a nyomdába tart, de hamarosan a GSO-n is elmondjuk majd, miért imádtuk a Turtle Rock lövöldéjét. Ki tudja, lehet, hogy valami közösségi mókát is szervezünk majd, úgyhogy a legjobb, ha mindenki már most elkezd készülni.
Míg az alfa és béta alatt elsősorban a vadászok csapatát erősítettem, a tesztelés alatt engem ért az a megtisztelő feladat, hogy mélyebben beleáshattam magam a szörnyek rejtelmeibe. Szerencsére elsők közt vehettem át a lemezt, így már bőven volt gyakorlatom, mire közös mókára került a sor, a bétába beletolt közel 20 óra alatt pedig a vadászok gyenge pontjait is kitapasztaltam, így a főnökeimből összeálló csapatnak nem volt túl sok esélye.
Az egyes karakterek feloldásához az adott kaszt előző karakterének képességeit kell használnunk, ez pontosan így működik a szörnyek esetében is, azzal a különbséggel, hogy itt lehetőségünk van sokkal gyorsabban fejlődni. Az egyes szkillek szintezéséhez általában bizonyos mennyiségű sebzést kell bevinnünk az adott képességgel, amit a legegyszerűbben úgy tehetünk meg, ha a Defend módot játszuk botok ellen, mert így már a meccs elején egy Stage 3-as szörnyet irányíthatunk.
Nektek hogy tetszik az Evolve? Melyik a kedvenc karakteretek?