Tyler 'Ninja' Blevins a semmiből hódította meg az internetet néhány évvel ezelőtt. A Fortnite streamer egyik napról a másikra lett nemcsak a Twitch, hanem úgy általánosságban a streaming arca, aki aztán egy zsák pénzért elsőként költözött át a Microsoft azóta megboldogult streaming platformjára, a Mixerre. Az utóbbi időben már nem volt annyira a mainstream része, de vannak vállalatok, akik továbbra is látnak benne pontenciált.
A többek közt a Complexity e-sport szervezetet is felvásároló GameSquare a héten büszkén jelentette, hogy mostantól Ninja is a csapatukat erősíti, méghozzá nem is csak mint külsős tanácsadó, hanem mint a vállalat innovációért felelős vezetője.
Egy egész divízió, a Ninja Labs dolgozik majd a keze alá, ahol olyan ötleteket és koncepciókat dolgoznak majd ki, amikkel segíthetnek egy szélesebb közönség elérésében, legyen szó akár online tartalomról, akár kész termékekről.
Ninja egy megismételhetetlen generációs tehetség, akinek a reputációja messze meghaladja a gaming határait.
- mondta Justin Kenna, a GameSquare ügyvezetője, aki hisz abban, hogy Blevins jelenti a kulcsot ahhoz, hogy egyszerre több generációt is sikeresen megszólítsanak, és innovatív kommunikációs módszerekkel kapcsolják össze a márkákat és a potenciális vásárlókat a gamer influenszereken keresztül.
Sok sikert kívánunk, és csak remélni tudjuk, hogy a Ninjának több szerencséje lesz a GameSquare-rel mint anno a Times Square-rel.