Hirdetés

Mostantól magukkal szúrnak ki, akik a Call of Duty játékokban társaikat lövik

|

Az első teamkillt még elnézi a rendszer, a másodikat már nem bocsátja meg.

Hirdetés

Néhány éve nagyon megnehezítették a Rainbow Six: Siege játékosainak életét azok, akik különösebb ok nélkül vagy önkontroll hiányában lelőtték csapattársaikat, de a Ubisoft több, kevésbé hatékony módosítás után előállt egy korrekt rendszerrel: 2019 márciusa óta úgy működik a teamkill, hogy az első gyilkolás után minden, csapattársaknak bevitt sebzéssel a támadó sérül. Így ha netán valaki véletlenül beletáncol társa célkeresztjébe, a vétlen játékos csak figyelmeztetést kap.

Ezt vette át most a Call of Duty: Black Ops Cold War és a Call of Duty: Warzone is, kicsit másképp: League Play módban a második teamkill után visszaszáll a sebzés a támadóra, és 2 további próbálkozás után a játékos repül a meccsből.

Hirdetés

A profik egyelőre díjazzák a rendszert, ami remélhetőleg más játékmódokba is bekerül. Valószínűleg a Modern Warfare-nél már nem látjuk viszont, azt az Infinity Ward a következő projekt kedvéért látszólag elengedte.

A napokban megjelent frissítés egyébként kisebb hibákat javított, korlátozta az RC-XD használatát a League Play-ben, és befoltozott ilyen-olyan exploitokat is. A módosítások teljes listája a Treyarch blogján olvasható.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)