Néhány éve nagyon megnehezítették a Rainbow Six: Siege játékosainak életét azok, akik különösebb ok nélkül vagy önkontroll hiányában lelőtték csapattársaikat, de a Ubisoft több, kevésbé hatékony módosítás után előállt egy korrekt rendszerrel: 2019 márciusa óta úgy működik a teamkill, hogy az első gyilkolás után minden, csapattársaknak bevitt sebzéssel a támadó sérül. Így ha netán valaki véletlenül beletáncol társa célkeresztjébe, a vétlen játékos csak figyelmeztetést kap.
Ezt vette át most a Call of Duty: Black Ops Cold War és a Call of Duty: Warzone is, kicsit másképp: League Play módban a második teamkill után visszaszáll a sebzés a támadóra, és 2 további próbálkozás után a játékos repül a meccsből.
A profik egyelőre díjazzák a rendszert, ami remélhetőleg más játékmódokba is bekerül. Valószínűleg a Modern Warfare-nél már nem látjuk viszont, azt az Infinity Ward a következő projekt kedvéért látszólag elengedte.
A napokban megjelent frissítés egyébként kisebb hibákat javított, korlátozta az RC-XD használatát a League Play-ben, és befoltozott ilyen-olyan exploitokat is. A módosítások teljes listája a Treyarch blogján olvasható.