A Mountaintop Studios nemrég bemutatta első projektjét Spectre Divide néven. Egy kompetitív 3v3 lövöldéről van szó, ahol kisebb pályákon fogjuk játszani a jól ismert bomba lerakós/hatástalanítós módot.
Sci-fi világban játszódik az akció, így rengeteg kütyüvel felszerelve érkezünk majd a csataterekre, de nem lesznek nagy Ultimate képességek vagy nagyobb, meccseket megfordító varázslatok. A Spectre Divide különlegessége a Duality rendszer lesz.
Minden karakternek lesz egy klónja, amit lerakhat valahová a pályára. Karakterünk esetleges (vagy inkább valószínű?) halálakor a klónnal folytathatjuk a meccset, de a egyébként is helyet cserélhetünk vele, ha úgy érezzük, hogy máshol nagyobb szükség lenne ránk, vagy másik szögből könnyebb lenne leszedni az ellenfelet.
Mivel indie vállalkozásról van szó, a szakértői konzultáció kifejezetten fontos volt a Spectre Divide felépítésekor. Ebben segített Shroud, aki véleményével, és hozzáértésével formálta a játék jövőjét. Az első trailerben ő is felbukkan a fejlesztőkkel és a Spectre Divide fontosabb elemeivel együtt.
Az ötletek érdekesek, és a vizuális tálalás megkapó, de kétséges, hogy manapság mennyi esélye van egy új lövöldének a piacon. Ha érdekel benneteket a játék, akkor annak Steam aloldalán már feliratkozhattok az első tesztalkalomra.