A jelenlegi HUD több mint négy éve jelent meg, ekkor a League of Legends még gyerekcipőben járt mint eSport. A fejlesztőket két szempont vezérelte a kijelző átalakítása során: áttekinthetőbb legyen a játékmenet, fókuszban az akcióval, illetve könnyebben szerezhessünk információkat a játék pillanatnyi állásáról.
A változásokat a július 16.-án tartott Immortals vs. CLG összecsapás segítségével mutatták be, a videóban visszanézhető a meccs a felújított HUD-dal.
A frissítés nem végleges, de már így is sokat változott az előző HUD-hoz képest. A kijelző letisztultabb lett, a karakterek - felszereléseikkel és az idézői varázslatokkal együtt - baloldalra kerültek, a sárkány és a Nashor számlálóját a térkép fölé helyezték, ami maradt a helyén a jobb alsó sarokban.
Az új kijelző csak annyit mutat, ami szükséges. Már a meccs elején észrevehető, hogy a gyilkosság és toronyszámláló csak a first blood, illetve az első ledöntött építmény után lesz látható. Csapatharcok során a karakterek mezői kisebbek lesznek, így kevésbé zavarnak a harcok során. Könnyebben jutunk információhoz a szembenálló ösvények állásáról is, hiszen bekerült egy jelző, ami a felek arany különbségét mutatja.
A gyilkosságok ikonjai szintén a jobb oldalra kerültek át, ahogyan azt magában a játékban is megtalálhatjátok. A különféle értesítések - toronyrombolás, többszörös gyilkosság - is ugyanerre a helyre kerültek. (Itt megjegyezném, hogy a fenti videóban egy ötszörös gyilkosság is megtalálható, már ezért is érdemes belenézni.)
Nektek, hogy tetszik a felújított HUD? Bejönnek a módosítások, vagy változtatnátok valamin?