Habár valószínűleg még mindig akadnak olyanok, akik nem értik, mi az élvezetes abban, ha valaki azt nézi, ahogy más játszik, de a helyzet az, hogy a különböző élő adások rengeteg nézőt vonzanak be, és a számok is azt mutatják, hogy bizony van igény az efféle szórakozásra.
A Streamlabs nemrég a Stream Hatchet adatait felhasználva érdekes adatokat közölt a témával kapcsolatban, amelyek alapján kijelenthető, hogy továbbra is nagyon népszerűek a különféle livestreamek.
A friss adatok alapján az előző negyedévben, vagyis júliustól szeptemberig összesen több mint 7,46 milliárd órányi tartalmat néztek meg a felhasználók a különböző platformokon, és nem meglepő módon a Twitch volt a legnépszerűbb weboldal. A második helyen a YouTube Gaming Live áll, a harmadikon pedig a Facebook. A fenti szám önmagában egyébként óriásinak tűnhet (mert az is), viszont az igazság az, hogy ez még csökkenést is jelent, mivel a vizsgált időszakot megelőző negyedévben 7,71 milliárd volt.
A Streamlabs szerint végre a Facebooknak is sikerült elérni az egymilliárd órányi megtekintést, ami kifejezetten nagy mérföldkő az oldal számára. Ezen a téren egyébként a YouTube-nak sincs szégyenkeznivalója, ugyanis a második negyedévhez képest 156 millió órával többet sikerült elérnie az elmúlt időszakban. A kiadók közül a Riot Games volt a legnépszerűbb, a Tencenté lett a második hely, az Epic Games pedig csak egy picit lemaradva került a dobogó harmadik fokára. A legnézettebb játék a League of Legends volt, ezüstérmes lett a beszélgetős műsorokra kihegyezett Just Chatting kategória, harmadik helyre pedig a Fortnite futott be.
Ha kíváncsiak vagytok még több érdekességre, akkor érdemes átfutni az alábbi infografikát.
Ti milyen gyakran szoktatok nézni streameket?