Az XDefiant meglepően szép indulást hozott, és az FPS az azt követő hetekben is megtartotta rajongóinak jelentős részét. Ugyanakkor nem mindenki elégedett, és a főbb kritikák között a fejlődési görbe is ott szerepel. A játékosoknak meccseket kell pörgetniük ahhoz, hogy növeljék a Mastery szintjüket, de ez jelenleg lassú és szenvedős folyamat. Ezt akarják most helyrerakni a fejlesztők.
A Ubisoft San Francisco feje ismerte el, hogy nagyon hosszúra nyújtották a dolgot. Mivel a Mastery rendszer az egyetlen valódi fejlődési rendszer a játékban, ezért attól féltek, hogy az emberek túl gyorsan a grind végére érénének, és utána nem lennének további céljaik.
A félelmeik alapján hozott döntéseik visszaütöttek, így a következő frissítésben 3000 pontról 1500-ra fogják csökkenteni a szintlépésekhez szükséges tapasztalati pontokat. A Mastery fegyverskineket még mindig ugyanazokon a szinteken fogjuk felnyitni, így összességében 14 százalékkal lesz gyorsabb a grind, mint eddig.
Egyelőre nem tudni, hogy a fenti változtatások mikor lépnek életbe, de mi nem lepődnénk meg, ha néhány nap múlva felbukkanna a Weapon Mastery-t finomító tapasz.
Ti mit gondoltok? Így jobb lesz az XDefiant élménye?
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.