Hirdetés

Battlefield 4 - már nem csak a PC-seknek jobb

|

A PC-sek után most a PlayStation tulajdonosok is megkapják a magukét. Bugfixek és újrabalanszolt járművek, ameddig csak a szem ellát.

Hirdetés

Már csak az Xbox tulajdonosok szomorkodhatnak, hiszen a tegnapi PC-s javítás után ma megérkezett a PlayStation3-ra és PlayStation4-re szánt update, amit már tölthetnek is a játékosok.

Bár számos probléma azonos a PC-n tapasztaltakkal, a PlayStation teljesen eltérő bugoknak is otthont adott. Lássuk, miket sikerült a DICE programozóinak kijavítani.

PlayStation 4

- Javították a villódzó mapot és minimapot, amelyek a Rogue Transmission és az Operation Locker pályákon fordultak elő.
- 25%-kal növelték a Stealth Jet gépágyújának sebzését.
- Normalizálták a járművek javítását.
- Javították a nem minden esetben megjelenő csapattársat jelölő ikonokat, így kisebb az esélye, hogy csapattársat lőjünk le.
- Korábban nem mindig frissült az ellenfél hp-ja a kill cam-en, ezt javították.
- A Lancang Dam pályán nem spawnolhatunk a pálya alá a jövőben.
- Javították a bugot, amelynek következtében a tank gépágyújának tára belelógott a pilóta kamerájába, ezáltal blokkolva a kilátást.
- Néhány esetben a vér korábban jelent meg mint ahogy a találat valójában beért volna, ezt is javították.
- A játék korábban nem indult el, ha a konzolunk az alábbi nyelvek valamelyikét használta: japán, holland, portugál, kínai, koreai, cseh, brazíliai portugál. Ezt is javították.
- Néhány esetben úgy tűnt, egy katona 0 helyett 1 hp-n haldoklik, ezt javították.

PlayStation 3

A PlayStation 3 esetében is javították az összes PS4-nél felsorolt problémát, valamint a következőket:
- A Stealth Jet-ek irányítását átalakították, ezáltal sokkal jobban hasonlítanak egymásra. Az F35 és a J20 agilisabb lett, míg a Su-50 a korábbinál lomhább.
- Az Attack Jet-ek esetében is meglépték ugyan ezt, hasonlóbbá tették az irányítást. Itt mindhárom gép valamivel nehezebben reagál majd a mozdulatainkra.
- Javították azt a kamerahibát, amely fegyverváltásnál fordult elő.
- A China Rising-ban a motoron utazók animációja célzáskor problémákat okozott, ezt javították.
- A külső- és belső nézetes animációk nem voltak szinkronban, ezért kaphattunk találatot azt követően, hogy már bebújtunk egy fedezék mögé. Ezt is javították.
- Akinek esetleg még nem töltődött volna le az update, a játék újraindításával elindíthatja azt.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)