A jó hosszú nevű Bank of America Merrill Lynch 2010 Media, Communications & Entertainment Conference-en sok nagy játékkiadó sok nagy vezetője szólalt fel, melyek között az EA színeiben egy volt John Riccitiello.
Mondanivalójának egyik sarkpontja az új Nedd for Speed: Hot Pursuit, s hogy miben is különbözik majd az a korábbi részektől. Riccitiello elmondta, hogy 2004 és 2007 között az összes Need For Speed játékot (Most Wanted, Carbon és ProStreet) a Black Box fejlesztette, s ahhoz hogy három év alatt három játékot lehessen kihozni, a fejlesztők folyamatosan, napi 24 órában, a hét és az év minden napján. Dolgoztak. „A halálba küldtük őket."-fogalmazott Riccitiello. Nem is lepte meg őket túlságosan, mikor a legjobb munkásaik sem bírták már az iramot és sorban felmondtak. Ám gyorsan hozzátette, hogy a Need For Speed: Hot Pursuit már egy lazább tempóban két év alatt készült. Mi pedig reméljük, hogy nem a sipp-supp összedobott Carbon és ProStreet színvonalát hozza!