Hirdetés

E3 2013 - GameStar interjú David Cage-dzsel

|

Exkluzív interjú a Heavy Rain és a Beyond: Two Souls alkotójával. David Cage-et kaptuk el az E3-on, nézzétek meg most!

Hirdetés

Az E3 2013-on mindenki ott van aki számít, a játékvilág egyik tagadhatatlan zsenije, David Cage és Magyarország legnagyobb játékmagazinja, a GameStar sem kivétel. Most összejött a kettő.

Tegnap előtt egy vadonatúj Beyond: Two Souls trailert láthattunk a Sony E3 2013 konferenciáján és később egy interjút is olvashattatok, amiben David Cage beszélt a játék újításairól.

 

A GameStar E3 2013-as különítményének sikerült a Heavy Rain mögött álló David Cage-et elkapnia, akit a következő nagy dobásáról, a Beyond: Two Soulsról, a játékokhoz való egyedi hozzáállásáról és Willem Dafoe-ról kérdeztünk.

David Cage arról beszél, hogy milyen nagyszerű élmény olyan tehetséges színészekkel együtt dolgozni, mint Ellen Page, vagy Willem Dafoe és, hogy szenzációs lesz őket egy játékban látni. aDaM rákérdez, hogy mi is történt a Beyond: Two Souls-zal az elmúlt évben, hiszen az E3 2012-en egy egész más hangulatú játékot láttunk. Cage szerint "Jodie ugyanaz az ember maradt és a Beyond az ő életének történetét meséli el. Egy emberrel rengeteg minden történik egy élet alatt, és minden pillanat fontos. A Beyond egy hatalmas utazást mesél el, Jodie élettörténetét, aminek minden meghatározó pillanatában részt vehetnek majd a játékosok".

A kérdés, ami sokakat foglalkoztak, hogy vajon mi inspirálja a játékvilág egyik legmeghatározóbb alakját. Most megtudjuk ezt is.

"Igazából maga az élet; az emberek, az igazi érzelmek. Tudod, engem nem a háttér érdekel, tőlem lehet egy sci-fi, vagy egy középkori környezet is, ami a leginkább számít, az az ember és a karakter. Az, hogy hogy éreznek, milyen kapcsolat fűzi őket egymáshoz, hogyan változnak. Ez az amit szeretnék átadni minden játékomban és olyan dolgokról mesélni, amiket igazán fontosnak tartok."

"A Beyond: Two Souls az életről és a halálról szól. Arról, hogy mi is lehet odaát. Arról, hogy elfogadjuk magunkat. Merjünk különbözőek lenni. Azokról a dologról van szó, amiket mi mind átélünk az életünk során."

Azt tudjátok, hogy milyen a leadás a GameStarnál, de vajon hogy zajlik ez David Cage háza táján? Volt már, hogy egy határidő miatt el kellett engednie egy játékot korábban?

"Mi nem így dolgozunk és nem is ilyen a kapcsolatunk a Sony-val. Nagyon kevés játékot csinálunk és inkább rászánjuk az időt és nagyon a szívünkön viseljük a sorsukat. Mindig a legjobbat szeretnénk kihozni és a Sony ad nekünk elegendő időt és minden mást, amire szükségünk lehet, hogy olyan legyen az adott játék, mint amilyet megálmodtunk. Szóval nem, nem adunk ki korábban játékot, soha, de soha, harcolunk érte, ha kell."

Nektek hogy tetszik a Beyond: Two Souls? Kivel szeretnétek még interjút látni az E3 2013-on?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)