A Titanfallt az E3 2013 Microsoft Spotlighton mutatták be először hivatalosan, bár a hallottuk már hírét korábban is.
A Respawn Entertainment online lövöldéjének főszereplői katonák és hatalmas mechek lesznek, amik között szabadon váltogathat majd a játékos. A készítők ígérete szerint a Titanfall "kitolja a többjátékos élmény határait" és kihasználja a felhő alapú számítás előnyeit.
"A Microsoft felhő alapú számítási technológiáját kihasználva működnek a szervereink, ezért a szerverek mindegyike dedikált lesz" - erősítette meg a hírt Craig Owens, az EA munkatársa.
Nem követted az utóbbi évek legnagyobb port kavart botrányait a játékvilágban? Akkor lehet, hogy nem tudod, hogy a dedikált szerverek elterjedése előtt a Call of Duty Modern Warfare 2 kapcsán elég nagy problémát okozott ez a hiányosság.
Az Infinity Wardból kivált Respawnos srácok elég élénken emlékeznek erre a problémára, ezért nem is akarnak még egyszer belelépni ebbe a csapdába, úgyhogy mindegyik platformon külön dedikált szervereket biztosítottak a Titanfallnak. A felhő megoldja.
A Titanfall megjelenése PC-n, Xbox 360-on és Xbox One-on 2014 tavaszán várható.