David Cage azok az emberek egyike, akik miatt a világ a videojátékokat kezdi a helyükön kezelni és mint művészet gondol rájuk.
Tegnap az E3 2013-on lezajlottak a szokásos konferenciák, minden cég elmondta a magáét és sok új és régóta várt játékot csodálhattunk meg. Az utóbbi kategóriába sorolandó David Cage Beyond: Two Souls-ja is, amit remegve vár a játékostársadalomnak az a rétege, aki végtelen bölcsességében beruházott egy PlayStation 3-ra.
Tegnap láthattunk egy új Beyond: Two Souls trailert, amit később rengeteg kép is követett és most maga David Cage is mesél egy kicsit a látottakról. Azért választották a Somalia gameplay-t a fejlesztők, mert ebben a részben láthatóak a legjobban az újítások.
Cage azt mondta, hogy "a Beyond: Two Souls egy sokkal nagyobb és nyitottabb terület áll majd a játékosok rendelkezésére, mint a Heavy Rainben, ezzel együtt hatalmas szabadságot is kapnak, hogy felfedezzék az adott területet további kis információmorzsák után kutatva."
A játékzseni azt is elmondta, hogy az irányítás is nagy változásokon ment keresztül.
"Jodie cselekvéseit mostantól az interaktív elemek feletti kis fehér pötty jelzi majd. Majd, a jobb analóg kar egy egyszerű mozdulata után Jodie egy egész sor további interakcióra lesz képes, úgy is mint egy kilincs lenyomása, vagy a falon lévő felirat megvizsgálása. Az új interfész az új és régi rajongók számára egyaránt rendkívül intuitív és ezzel az újítással Jodie egy karakter helyett élő, lélegző embernek érződik."
Jodie-n kívül persze a Aident is irányíthatjuk majd.
"A játékban bármikor válthatunk Jodie és Aiden között a háromszög egyszeri lenyomásával. Nagyon fontos, hogy a játékmenet során mindkét karaktert irányítsuk, mert így ismerhetjük meg igazán a háttértörténetüket és ez segít majd az utunkba kerülő akadályok leküzdésében is."
A Beyond: Two Souls megjelenése idén október 8-án esedékes, csak PlayStation 3-as konzolokra.