Már hosszú ideje pletykálunk a Respawn Entertainment titokzatos lövöldéjéről és most az E3 2013-as Microsoft Spotlight egy kicsit közelebb vitt minket az igazsághoz.
A Titanfall a messzi jövőben játszódik és a játékosok néha egy katonát, néha pedig egy harci mech-et fognak irányítani a játékmenet során. Mind a hatalmas Titánok, mind pedig a katonák irányítása fontos szerepet tölt majd be a Titanfallban. Steve Fukuda, a játék igazgatója szerint "a két egymástól nagyon különböző egység ugyanolyan fontos lesz a harcok során".
Vince Zampella, a Respawn ügyvezetője megerősítette, hogy a játék kihasználja majd a felhő alapú számítás előnyeit. A Titanfall egy többjátékos lövölde lesz, ami valamikor 2014-ben az összes nagy Microsoft platformon megjelenik majd. Várjuk a további információkat.
Mit gondoltok, az ex Infinity Wardos srácok képesek lesznek megismételni a Call of Duty sorozatban elért sikereiket?