Sajnos nem a nagyközönség számára: a Bioware-nél hagyomány, hogy az ünnepekre egy játszható verzió készül bizonyos projektekből, hogy a szabadság alatt a fejlesztőcsapat és a Bioware más dolgozói kipróbálhassák az adott játékot, a végleges termékhez a lehető legközelebbi állapotban.
Darrah felvázolja, nagyjából milyen állapotban lesz majd az Inquisition az ünnepekkor: a fő sztorivonal az elejétől a végéig játszható lesz, hogy csiszolni tudják a történet főbb eseményeinek ütemezését. Bekerül minden gameplay rendszer, hogy azok együttes működését is megtapasztalhassák a szerencsések, beleértve az összes játszható karakterosztályt, amikkel kapcsolatosan nagyon fontos, hogy mindegyik eltérő játékélményt nyújtson. Szintén a teljesebb élményt szolgálja, hogy bekerül a zene egy része és a karakterszinkron nagyja is felvételre kerül.
Ezeken kívül véglegesítik a technológiát, amit a játék használni fog (erre példaként a sisakok felszínén alkalmazott tarnish shadert hozta fel), és sok, eddig kezdetleges szinten lévő tartalom részleteit dolgozzák ki (ezzel kapcsolatban pedig rendkívül szexi fakérget mutatott nekünk).
Végül röviden kitért a producer a pályák fejlesztésének fontosságára, egyrészt mert szeretnék a felfedezést igazi élménnyé tenni a Dragon Age-ben, és célul tűzték ki, hogy a környezet a történetmesélés egyik erősebb eszköze legyen. Ennek kapcsán kaptunk egy képsorozatot egy adott helyszín fejlődéséről és a pályatervezőnek küldött visszajelzésekről, de találtok képeket a galériában néhány NPC-ről, ellenségről és ruháról is. A Dragon Age: Inquisitiont 2014 második felére várjuk, úgyhogy valószínűleg a tartalom jó része még nincs olyan jó állapotban, mint a most kiadott darabok.
Ti mit gondoltok, felér majd a nem kis elvárásokhoz a harmadik Dragon Age?