A Dota 2 tavalyi világversenye 2,8 millió dollárral lett a világ legnagyobb összedíjazású eSport rendezvénye, akkor azonban álmodni se mertük volna, hogy egy évvel később ennek az összegnek a többszöröse is összejön majd.
A Valve idén okos taktikát választott. Az általunk vásárolt Compendiumok fejleszthetők játékkal, vagy különböző boosterekkel, és minél magasabb a könyvecske szintje, annál értékesebb ajándék üti majd a markunkat a végén. Mivel ezeket az itemeket valószínűleg jó pénzért továbbadhatjuk majd, sokan befektetésként tekintenek ezekre a Compendiumokra és tucatjával vásárolják a boostereket.
Már az első napokban biztosra vehettük, hogy a legmagasabb stretch goal eléréséhez sem kell majd két hét, így tűkön ülve vártuk a következő célokat. Bár tegnap dél körül átlépte az összeg a 6 milliót, a Valve egyelőre nem bővítette az elérhető célszámok listáját. Néhány ügyes húzással ennél jóval több pénzt is kereshetnének, hiszen ne feledjük, ennek az összegnek durván a duplája landol a Valve számláján.
Egyelőre nem tudni, hogy miket találtak ki a folytatásra, de ha mondjuk 15 milliónál felfednék a DotA szülőatyjának, IceFrognak a kilétét (senki, talán még maga Gabe Newell sem ismeri), valószínűleg hamar összejönne az összeg. Esetleg egy Half-Life 3 20 millió után?
Ti milyen stretch goaloknak örülnétek igazán?