Az id Software bemutatta az új Doom 4-et a QuakeConon. A demót egyelőre csak a jelenlévők láthatták, de rengeteg részlet derült ki a játékról.
A Doom producere, Marty Stratton mutatta be a demót a QuakeCon közönségének és elmondta, hogy azért hívják Doomnak és nem Doom 4-nek, mert „ez egy eredetjáték, ami a klasszikust gondolja újra". Szóval lényegében egy reboot.
A demo nagy része a harcra koncentrált, amin a fejlesztők rengeteget dolgoztak az elmúlt években. Az volt számukra a legfontosabb, hogy hűek maradjanak az eredeti játékhoz, miközben „továbbfejlesztik az FPS-élményt". Ezzel együtt az új Doom is a Marson játszódik, de valószínűleg több helyszínen, mert a demóban szerepelt egy barlangrendszer is. Az ellenségek terén hasonló a helyzet, mint az eredetiben, hiszen nagyon sokféle démont és szörnyet kapunk, akik mind méretükben, mind pedig harcmodorukban eltérnek egymástól.
A közelharcos részt is átdolgozták egy kicsit, a bemutatott fegyverek között pedig eddig csak a shotgunt, a láncfűrészt és a plazmafegyvert láttuk. Aminek nagyon örülünk - és reméljük, hogy ti is -, hogy az életünk nem regenerálódik, hanem az ellenségek dobják a healthpackeket.
A demó brutális volt. Rengeteg vér, közelharcos kivégzések, duplaugrások és minden, ami miatt joggal izgulunk, hogy végre elkezdődjön a Doom béta. Azt pletykálják, hogy a játék az idTech 6-on pörög, és 1080p-ben, 60 fps-sel érkezik PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Mit szóltok?