A Doom rajongói egy elég kompetensnek tűnő pályaszerkesztőt kapnak majd a SnapMap személyében, viszont a Bethesda részéről Pete Hines elárulta, hogy itt véget is érnek a shooter képességei, ami a modok támogatását illeti. Ebből a mókából viszont a konzolok játékosai is ugyanúgy részesednek, mint a PC-sek.
Egyelőre nem tudjuk, milyen szintű testreszabhatóságot biztosít majd a SnapMap, viszont Hines máris elárult egy dolgot, aminek kapcsán úgy tűnik, meg lesz kötve a kezünk saját Doom-pályáink megalkotása közben. Amikor megkérdezték ugyanis, megcsinálhatnánk-e mi magunk a Doom 4-et a SmapMappel, ezt válaszolta: "Nem akarok egyértelműen igent mondani, a kültéri dolgok egy része miatt, és ahogy azok működnek, ez inkább egy belső terekre kitalált dolog." De ezen belül sem a hatalmas pályák lesznek majd a jellemzőek a SnapMappel készült, a BethesdaNeten platformok között is megosztható alkotásokra.
"Inkább olyan lesz, mint amit a többjátékos módban láttatok, szűkebb lesz. Nem lesz rá módod, hogy harminc emelet magas, és fél mérföld hosszú belső tereket építs" - mondta Hines, de szerinte ez nem fog gátat szabni azoknak, akik mélyebben beleássál magukat a pályaszerkesztőbe. Ő a Minecrafthoz hasonlította a SnapMapet, amiben akárki meg tud építeni egy házat, vagy egy mosolygós arcot, de ha egy komolyabb tudással rendelkező rajongó akár egy Zelda-játékot is újraalkothat a rendelkezésre álló eszközökkel. A teljes interjút egyébként itt tudjátok megnézni.
Szerintetek kiválthatja a SnapMap a teljes modtámogatást?