Hirdetés

A DICE művésze is kipróbálta az Unreal Engine 4-et

|

Elég sok technológiából választhat, aki játékot akar csinálni, de az Unreal Engine 4-gyel továbbra se lehet nagyon mellélőni.

Hirdetés

Amióta ingyenes lett az Unreal Engine 4, azóta mindenki nagyon jól szórakozik vele, a régi játékok feldolgozásaitól kezdve az elképesztő művészeti alkotásokig már mindenféle dolgokat láttunk. Mai alanyunk az utóbbi táborhoz tartozik, ugyanis a DICE egyik művésze döntött úgy, hogy kipróbálja a fejlesztőeszközt.

Simon Barle egy úgynevezett vegetation artist, ami azt jelenti, hogy a pályákat kell életszerű és látványos növényzettel megtöltenie. Természetesen az Unreal Engine 4-es felfedezőútjához is az itt szerzett tapasztalatot vette alapul és egy rettentően részletgazdag erdőt valósított meg, amiből most néhány képet is megosztott velünk. A pálya még nincsen kész, de már most is lenyűgözően néz ki, szóval érdemes megnézni.

Nektek hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)