A Diablo 3 nem csak az előző konzolgeneráción mutatta meg, hogy van konzolon létjogosultsága a sorozatnak, de már az új gépeken is készen áll bizonyítani, méghozzá 1080p felbontásban. Azonban ahogy egy interjúból kiderül, ez nem volt mindig így. Persze nem is vagyunk meglepve, hiszen az Xbox One-ról lesz szó.
John Hight a Digital Foundry-nak beszélt arról, hogy a játék eredetileg 900p felbontásban készült volna, azonban a Microsoft ezt nem volt hajlandó elfogadni: "Nem tudtuk egykönnyen megoldani, hogy 1080p felbontásban fusson a játék, ezért csökkentettük le 900-ra. Ezzel demóztuk, ezt mutattuk az E3-on is, viszont a Microsoft erre azt mondta, hogy 'ez elfogadhatatlan, azonnal oldjuk meg, hogy 1080p-ben fusson a játék'. Ennek érdekében közösen dolgoztunk velük, ők pedig segítettek nekünk úgy frissíteni a kódot, hogy menjen a magasabb felbontás."
Ez érdekes módon szembe megy azzal, hogy a Microsoft korábban azt állította, hogy a fejlesztőkre nem erőltetnék rá ezt a felbontást, de mindenképpen az jön le belőle, hogy a cég nem hajlandó lemaradni a PS4 teljesítményétől. Nyilván van rajtuk nyomás, hiszen minden cím kapcsán felmerül ez a kérdés, és a játékosok úgy tűnik nem nagyon fogadnak el már kifogásokat.