Hirdetés

Devil's Third - nem csapják össze egyik játékmódot sem

|

A játék dizájnere, Tomonuobu Itagaki válaszolt rajongói kérdésekre a Facebookon, itt derült ki néhány apró részlet a játékról.

Hirdetés

A Devil's Third iránti érdeklődés jelentős része köszönhető annak, hogy a játékvilágban valóságos rocksztárnak számító Tomonuobu Itagaki a játék dizájnere, így nem meglepő, hányan bombázták őt kérdésekkel és üzenetekkel, mikor erre lehetőséget adott a Facebook-oldalán.

Amikor megkérdezték arról, hogy milyen hosszú lesz az egyjátékos kampány, azt írta, szeretnének azoknak a játékosoknak is kedvezni, akik egyedül szeretnek játszani, és azoknak is, akik a többjátékos akcióért élnek-halnak. Ezért szerinte a játékiparban megszokott források dupláját áldozzák a játék elkészítésére.

 

Az egyjátékos kampány hosszát azonban még nem tudta megbecsülni, mert még bőven van tennivaló vele kapcsolatban, de korábban azt írta, hosszab lesz, mint a Ninja Gaiden-játékok voltak. Válaszolt egy a címmel kapcsolatos kérdésre is, megerősítette, hogy a Devil's Third kifejezés a zenéhez kapcsolódik. Többen a triton hangsorra tippelnek, amit az ördög hangsorának is hívnak néha.

Ha már a muzsikánál tartunk, arra is utalt, hogy a játék zenéjét egy "híres srác" szerzi majd. Rákérdeztek arra is, milyen felbontás és framerate mellett fut majd a TPS a Wii U-n, de erre kitérő választ adott Itagaki, és csak annyit árult el, hogy dolgoznak rajta, hogy minél jobban nézzen majd ki.

Ti várjárok a Devil's Thirdöt?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)