Nem csupán Ghost szinkronhangja változik meg a Destiny: The Taken King megjelenésével, és a kiegészítőt kísérő 2.0-ás Patch kiadásával. A Bungie ma egy elég hasznos szabályváltozást jelentett be, ami a Crucible PvP-meccseit érinti, és rengeteg frusztrációtól megmenti majd a játékosokat.
Mivel egy olyan meccs egyik csapatnak sem szórakoztató, ahol az egyik fél túlságosan is elhúz, a fejlesztők úgy döntöttek, hogy bevezetik az úgynevezett mercy rule-t, ami azt jelenti, hogy ha a Destiny PvP-meccseiben túl nagy pontkülönbség alakul ki a két csapat között, hamarabb véget vet a küzdelemnek a rendszer. Ezzel kapcsolatban bár nem jelöltek meg pontos számot, a blogbosztban a meccsvégi pontkülönbségekkel kapcsolatos ábrákon a 15 ezer pontnál nagyobb differenciát karikázták be problémás meccsekként. Ha ez a helyzet kialakul, először is a rendszer lezárja a lehetőséget, hogy a már folyamatban lévő meccshez bárki csatlakozzon, majd a hátralévő időt tíz másodpercre csökkenti a játék.
Így nem csak azt kerülik el a Destiny: The Taken King megjelenését megelőzően, hogy olyan meccshez csatlakozzunk, amik már eldőltek, hanem a játékosokat sem biztatják arra, hogy kilépjenek az egyoldalú meccsekből, hiszen így hamarabb és fájdalommentesebben megkaphatják a meccsvégi bónuszokat még a vesztes csapat tagjai is. Lesznek persze olyan módok, ahol a mercy rule nem lesz érvényes, ezek a rendkívül rövid körökből álló Elimination, és a Trials of Osiris lesznek. Az új rendszer egyébként a nyerteseknek is tartogat egy kis jutalmat, aki a mercy rule-lal tud nyerni, egy új , "No Mercy" nevű plecsnit szerezhet.
Nektek hogy tetszik az új szabály?