A troll, mint olyan, az majdnem minden online játék (és oldal) sajátja. Név, arc és következmények nélkül hatalmasra nő az arc, ami sok játékos élményét teszi tönkre és minden fejlesztő jól belátott érdeke, hogy ezeknek az egyedeknek minél kevesebb teret hagyjon.
A "Don't feed the troll" egy nagyon fontos irányelv ezekben az esetekben, de a Bungie igyekszik a játék kialakításával is minimalizálni a kártékony játékosok működését. Chris Butcher, a Destiny technikai igazgatója szerint az "elmúlt tíz év online játékaiban leginkább az volt a trend, hogy serdülő fiatalok lövik halomra egymást, majd nevetgélnek a hullahalmon". Véleménye szerint ennek az oka maguknak a játékoknak a dizájnja, ami sokakat magával ragad, viszont rengeteg embert ki is zár az élményből.
A Bungie nagyon óvatos, hogy ne vagdossa ki a Destiny élvezetes részeit sem, viszont mindent elkövet, hogy kigyomlálja azokat a lehetőségeket, amik csak az agyatlan gyilkolást élvező játékosokat vonzza. Azok a Guardianek, akik konstruktívan állnak a Destiny-hez, azokat megjutalmazza a játék, a trollokat viszont bünteti, ugyan az nem világos egyelőre, hogy milyen módon.
"Ha olyan lehetőségeket teremtesz a játékosoknak, amik arra ösztönzik őket, hogy pozitívan álljanak a többiekhez, akkor még ha valaki negatívan is viselkedik, akkor sem tudja tönkretenni az élményt" - mondta Butcher, arra a megoldásra utalva, ahogy a Bungie a Destiny interakcióit a d-pad gombjaira rakta, hogy még a bomlasztó játékosok se tehessék tönkre a játékélményt.
A Destiny megjelenése - remélhetőleg trolltalanul - valamikor 2014-ben várható. Szerintetek ki lehet gyomlálni a trollokat egy online játékból, vagy ez csak egy vágyálom marad?