Amellett, hogy a Nordic Games jól bevásárolt a THQ aukcióra bocsájtott címeiből (Titan Quest, Red Facion, MX vs. ATV, Darksiders), még arra is maradt ereje, hogy a The Farm 51 csapatával együtt egy új IP-t fejlesszen. A Deadfall Adventures egy Indiana Jones-szerű, belső nézetű akció-kaland, amely le sem tagadhatná, hogy készítői sokat merítettek az Uncharted szériából.
1938-ban járunk, a Deadfall Adventures történetének főszereplője pedig James Lee Quatermain, aki női társával együtt egy ősi ereklyét akar megkaparintani, Atlantisz Szívét. Ezek a nyughatatlan régészek...
A Deadfall Adventures játékmenet során változatos helyszíneken (Egyiptom sivataga, az Északi-sark vagy Guatemala dzsungele) fordulhatunk meg, különféle – emberi és nem emberi - ellenfelekkel küzdhetünk, valamint nagy hangsúlyt kapnak a fejtörők, amit jegyzetek és a naplónk segítségével oldhatunk meg. Végre, ilyen is van.
A Nordic betervezett egy detektív módot is, amellyel Quatermain nyomok és interaktív tárgyak után kutathat a helyszíneken, valamint megoldották, hogy a pályák egy részén választhatunk két lehetőség között: fegyvert ragadunk, vagy rejtvényeket oldunk meg a továbbjutáshoz. Erre kíváncsi vagyok, nem lenne rossz.
Itt jön képbe a Deadfall Adventures egyik újítása, miszerint beállíthatjuk, hogy milyen nehezek legyenek a játék kalandra és harcokra kiélezett részei. Zseni elgondolás szintén, már csak a megvalósítás a kérdéses.
Lehetőségünk lesz a környezetet is felhasználni ellenségeink meggyengítésére, mivel bizonyos pályák egyes részein nem lesz nálunk fegyver, így csapdákat és trükköket kell bevetnünk a túlélés érdekében.
Lesz többfajta többjátékos mód is: a deathmatch és horda módokon kívül kincseket is gyűjthetünk, melyekkel killstreak bónuszokat válthatunk ki.
A Deadfall Adventures megjelenés szeptemberben esedékes PC-re és Xbox 360-ra (az előzetesben még július szerepel, de a hírek szerint csúsztattak). Esküszöm, várom.