Soha nem csináltam titkot belőle, hogy a Naughty Dog a kedvenc stúdióim közé tartózik - legalábbis az Uncharted sorozat óta (köszi, mazur) biztosan -, mert ezek a srácok olyan mérhetetlen részletességgel képesek egy-egy világot megalkotni, hogy utána még a valóság is fakónak tűnik.
A Dead Rising 3-tól sok mindent várunk, a kreatív zombihenteléstől az izgalmas kooperatív módig, de az Uncharted sorozathoz hasonló vizuális igényesség nem volt közte. Márpedig a Capcom Vancouver szerint a Dead Rising 3 világa nem csak hatalmas lesz, de pont olyan elképesztően részletes is, mint amit egy lineáris játéktól várna az ember.
"Arra a vizuális hűségre törekszünk, amit az ember egy olyan lineáris játéktól várna, mint amilyen az Uncharted. (...) A dizájnereink lényegében kézzel készítették a területeket, ezért a játékosok nem egy unalmas, folyamatosan ismétlődő világba kerülnek majd" - mondta a játék vezető producere, Jason Leigh.
Elég komoly vállalásnak hangzik ez, de ha a Vancouver-i csapat valóban képes lesz felnőni ehhez a feladathoz, akkor mi leszünk a legboldogabbak. A Dead Rising 3 megjelenése az Xbox One-néval egy időben várható, de ez itthon még mindig egy hatalmas kérdőjel.