Hirdetés

Dark Souls II - barátibb, de nem könnyebb

|

A Dark Souls II producere elmesélte hogyan tették a folytatást hozzáférhetőbbé, de véletlenül sem egyszerűbbé.

Hirdetés

A Dark Souls egyik legnagyobb gyengeségének azt nevezte meg a közvélemény, hogy nem volt éppen játékosbarát és magas képzettséget, türelmet igényelt (értsd: a betont is megkönnyeztette), amely a folytatásban sem sokat változott, csak kiegészült éppen annyival, amiért még nem gyújtunk alá a From Software épületének.

Takesi Miyazoe, a Dark Souls II producere egy új interjúban vallott a játék részleteiről, de leginkább arról, hogy szélesebb közönség számára is elérhetővé szerették volna tenni a második részt, ezért többek között több oktatóanyagot alkalmaztak, mint az előd esetében.

Miyazoe szerint továbbra sem fognak mindent a szánkba rágni, mivel az a céljuk, hogy kreatívak legyenek a játékosok, de több segítséget kapunk majd a játékmenet során - mindezt persze a kihívás csökkentése nélkül. Az sem titok többé, hogy bár javítottak a Dark Souls II mechanikáján, a történet megőrzi nyitottságát és nagymértékben támaszkodik a játékosok felfedezésére, amivel kiegészítik a sztori hézagait.

Mit gondoltok, jó úton halad a From Software?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)