A Dark Souls II megjelenése nagy port kavart, leginkább a végleges verzió grafikai megoldásai verték ki a biztosítékot. Több rajongó adott hangot felháborodásának, mivel a játék nem érte el azt a szintet, amit a stúdió az előzetes trailerekben mutogatott.
"A fejlesztési időszak során a játék folyamatosan változik, nem csak a játékmenetet illetően, hanem erőforrásigények terén is. A fejlesztők számára mindig megterhelő feladat megtalálni a tökéletes egyensúlyt a grafikai korlátok és a hardver nyújtotta lehetőségek közt úgy, hogy a játékmenetből is a lehető legtöbbet lehessen kihozni. A Dark Souls II végleges verziójában sikerült egy ideális kompromisszumot találnunk, és büszkék vagyunk rá, hogy a kritikusok és a rajongók is nagyon jó véleménnyel vannak a játékunkról." - mondta a From Software illetékese.
A Dark Souls II Xbox 360-as verziója egyébként jelenleg 92 ponton áll a Metacritic-en, a GTA V óta ez a legjobb értékeléssel bíró játék, amely csak előző generációs konzolokra jelent meg.
Ti ragaszkodtok a penge grafikához, vagy csak a játékmenet számít?