A játékipar a meglepetések iparága. Ezúttal az Activision lepett meg bennünket egy elsőre teljesen értelmetlennek tűnő lépéssel: kiadták a kilenc hónapja piacon lévő Call of Duty: Modern Warfare 2 demóját. Egy új játék bevezetésének időszakában, vagy egy nehezen eladható játék esetében még értenénk, de ennyi idővel a piaci start után nem igazán világos, mi szükség volt erre... Kotick úr esetleg kevesellte az eddigi bevételt?
Ha valaki még nem tudná, hogy CoD kell a boldogsághoz, az töltse le gyorsan a single player demót Xbox Live-ról vagy PSN-ről - aztán már könnyebb lesz a döntés. A demó a közismert Cliffhanger pályát kínálja, ahol a hó borított hegyekben kell harcolni, és meglovagolhatjuk a motoros szánt.
Az új Call of Duty: Black Ops egyébként november 9-én érkezik PS3-ra, 360-ra, PC-re és Wii-re.