Hirdetés

Call of Duty: Ghosts - nem volt nehéz túllépni a modern hadviselésen

|

Egyetlen könnyes szemet sem lehetett látni az Infinity Ward stúdiójában, amikor elhatározták, hogy a Modern Warfare után új fejezetet nyitnak a Call of Duty sorozat történetében.

Hirdetés

Valljuk be, azért mi, játékosok is igencsak húztuk volna a szánkat, ha a Call of Duty: Ghosts megjelenése helyett a Call of Duty: Modern Warfare 4-et üdvözölhetnénk az idei év folyamán.

Hiába, eladások így, egekbe rúgó értékelések úgy, a Modern Warfare 3 bizony sokaknak okozott csalódást. Mark Rubin, a játék executive producere beavatta az MCV-t, rajtuk keresztül pedig minket a váltás részleteibe. Elárulta, hogy az alszéria folytatásán sokáig töprengtek, de mikor végül úgy döntöttek, hogy a Ghosts lesz a következő Call of Duty, senki nem emelt szót ellene, nem sírt a Modern Warfare 4-ért.

"Mindannyian jól tudtuk, hogy továbbra is Call of Dutyt szeretnénk készíteni. Csinálhattunk volna valami mást, de mi a Call of Duty mellett döntöttünk, egyúttal pedig egy új univerzumot, vagy legalább egy új történetet akartunk kreálni. Új karaktereket és új élményeket szerettünk volna." - mondta Rubin. Ha többet szeretnétek tudni a játékról és az azt érintő változásokról (például arról, hogy milyen nehéz kutyát mo-capelni), olvassátok el Call of Duty: Ghosts előzetesünket.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)