Tegnap már láthattunk egy videót a Call of Duty: Ghosts készítéséről, melyben a Free Fall nevezetű többjátékos pályáról beszéltek a fejlesztők, ma pedig Mark Rubin producer gondolatai következnek a next-gen fejlesztésről.
Rubin az Edge-nek nyilatkozott a játékkal kapcsolatban, és amikor azt kérdezték tőle, vajon a jelenlegi generációra való fejlesztés nem tartja-e vissza az újgenerációs munkálatokat, így válaszolt: "Nem hiszem, hogy visszatartja. Szerintem csak az első játékot a nehéz elkészíteni újgenerációs konzolra. Olyan, mint egy első randi. Sok mindenre rá kell jönni, hogy mi a helyzet, és keveset tudunk egymásról. A második randi persze már sokkal könnyebb, de az első egy kicsit mindig kínos."
Rubint arról is faggatták, a csapat nem érzi-e magát feszélyezve a Destiny és Titanfall, valamint az elavulni látszó CoD formula miatt: "De, elég nagy a nyomás rajtunk. Bizonyos szempontból sokkal egyszerűbb lenne, ha egy teljesen új játékot készíthetnénk, ami nem Call of Duty, mivel nem lennének megkötések. Ez lenne a könnyű út (...) Sokkal nehezebb, amikor olyasvalamivel dolgozol, ami rengeteg embernek fontos, és olyan formulával, amit rengetegen szeretnek. Évente változtatni hatalmas kihívás számunkra, de sok-sok szenvedélyt szabadít fel bennünk. Végül mi leszünk önmagunk legnagyobb kritikusai - amikor kiszállítjuk a játékot, utólag megnézzük, mit csináltunk jól és rosszul. Lényegében darabjaira szedjük a végterméket. Ennek köszönhetően folytatjuk folyamatosan a sorozatot, és nem választjuk a könnyű utat."
A Call of Duty: Ghosts megjelenése november 5-én várható a jelenlegi generáció tagjaira, valamint nem sokkal később PlayStation 4-re és Xbox One-ra.