Megállíthatatlanul közeledik a Call of Duty sorozat legújabb részének megjelenése. A legutóbbi multiplayer leleplezés után most újabb csámcsognivaló érkezett, amit ezúttal Mark Rubin, a játék producere osztott meg egy interjú keretében.
"Szeretnénk megértőek lenni a rajongókkal, hiszen ők azok, akiknek most meg kell birkóznia a generációváltással. Fejlesztőkként kötelességünk, hogy ez a lehető legegyszerűbb legyen" - jelentette ki Rubin.
A csapat úgy próbál enyhíteni a konzolváltással járó nehézségeken, hogy lehetővé teszi a játékos profilok egyik gépről a másikra való mozgatását. Így aki esetleg Xbox 360-on kezdi építeni a profilját, az könnyűszerrel átviheti az elért eredményeit az Xbox One-ra.
Természetesen, a generációk közti konzisztencia megkíván egy olyan motort, ami erre fel van készítve. Rubin azt is elárulta, hogy a Call of Duty: Ghosts által használt a motor a megemelt poligonszám mellett rengeteg olyan funkcióval bír, amit eredetileg next-genre szántak, mint a karakter generálás, de az Infinity Ward sikerrel működésre bírta ezeket a mostani gépeinken is.
Erről, és minden bizonnyal rengeteg szaftos Call of Duty részletről lesz szó a gamescomon, ami a mai nappal veszi kezdetét.