Mostanra már megbirkóztunk azzal a tudattal, hogy a Dead Rising 3 13 GB-os és az Assassin's Creed IV: Black Flag 2,3 GB-os javítása nem egyszeri eset volt, a next-gen konzolok tulajdonosainak fel kell készülnie arra, hogy gyorsan elfogyhat a szabad hely. A Call of Duty: Ghosts esete viszont mégis meglepő.
A most megjelent PS4-es, stabilitást javító csomag 1,7 GB-ot nyom, és a hozzá kapcsolódó patch note szokatlan módon csupán egyetlen listaelemet tartalmazott: „Kijavítja azt a kezdőképernyőn jelentkező hibát, ami akkor jelent meg, ha az Onslaughtot a játék indítása előtt kezdtük letölteni.”
Persze mindenki indokolatlannak tartja, hogy emiatt az egy apróság miatt 1,7 gigabájtnyi adatot kelljen letölteni. Az Activision Redditen próbálta megmagyarázni a javítás méretét, de inkább csak hosszasan kerülgették a dolgot, és elnézést kértek az égvilágon mindenért. Röviden összefoglalva annyit tudtak hozzátenni, hogy a patch note-okat és a patch-eket az Infinity Ward kezeli, ők semmilyen információval nem rendelkeznek a frissítések méretéről. Elmondták még, hogy a fájlméret platformonként más és más, next-genen mindig nagyobb lesz, szokjunk hozzá. Hát jó.
A Call of Duty: Ghosts második DLC-je, a Devastation áprilisban jelenik meg. Várjuk szeretettel.