Nagy erőkkel hegesztik a Call of Duty franchise egyelőre be nem jelentett részét a Sledgehammer irodájában. Az év második felében érkező epizódról már tudjuk, hogy erőteljes eSport támogatással érkezik majd, de a fejlesztőcsapat azt is elmondta, grafikai téren is szeretnének áttörést elérni.
A Call of Duty: Ghostsba ugyan rengeteg, korábban sosem látott újítást - mint például a félreúszó halak - sikerült belezsúfolni, grafikai téren sajnos hagyott némi kívánnivalót maga után. Bár alapjáraton ez akár még elfogadható is lenne, - hiszen jobb esetben nem igazán érünk rá nézelődni, csak megyünk és darálunk, - olyan technikai megoldásokkal találkozhattunk, ami nem igazán felelt meg a 2013-ban elvárható szintnek. A minimális fejlődés valószínűleg a generációváltásnak és a rövid fejlesztési időnek tudható be.
A Sledgehammer nagyon erős alapokra helyezte a grafikai megoldásokat. Az itt látható képet még a GDC-n mutatták be, és egy in-game karaktermodellt ábrázol. Kétség sem fér hozzá, hogy a csapat elsősorban az újgenerációra fejleszti a Call of Duty 2014-et, hiszen a korábbi konzolokból ilyen szintet nehéz lenne kihajtani. Az E3 közeledtével valószínűleg hivatalos bejelentést és újabb anyagokat is kapunk majd.
Ti mennyire tartjátok fontosnak a grafikát a Call of Duty esetében? Mit vártok a következő résztől?