Bár több szempontból is fontos döntés, hogy egy shooter külső vagy belső nézetet használ, nem mindig kell egyetértenünk a fejlesztők választásával. Egy moddernek köszönhetően, aki az első két rész esetében is megoldotta ezt, immár a Borderlands: The Pre-Sequel is játszható TPS-ként.
A TFXLive néven ismert illető dolga annyiból nem volt különösen nehéz, hogy az összes Borderlands-játékhoz hasonlóan az új rész is az Unreal Engine 3 egy módosított változatára épül. Ezekben pedig, főleg a bugok kigyomlálását megkönnyítendő, gyárilag szerepel egy ilyen kameranézet.
Míg az első Borderlands esetében egyszerűen egy .ini-fájl szerkesztésével előcsalható volt a váll fölötti kamera, addig a folytatásoknál már komolyabb moddolásra volt szükség mindehhez. Beszámolók szerint a mod célzáskor kiválóan vált vissza belső nézetre, hogy fegyverünk irányzékát használhassuk.
Cserébe a közelharci fegyvereinket nem láthatjuk akció közben, illetve némi gubancot okoz a mod, ha kontrollerrel szeretnénk irányítani a PC-s verziót. Az eredeti FPS-nézethez képest viszont sokkal többet láthatjuk a karaktereinkre felölthető rengetegféle egyedi skint.
Nektek bejött a Pre-Sequel? Hiányzott belőle a TPS-nézet, vagy ha gyárilag lett volna, akkor is FPS-ként játszanátok?