A két gigász ezúttal az mmo-k terepén száll szembe egymással - az MW3 vs. BF3 csatát most WoW vs ToR csata követi.
A sokak által igencsak "kedvelt" Bobby Kotick, aki az Activision teljhatalmú ura szintén foglalkozott a kérdéssel, s ha már így tett, nyilatkozott is a Reuters Media Summiton. Nyilatkozatában kétségbe vonta az Electronic Arts azon képességét, hogy profitálni tudjon a Star Wars: The Old Republicból felhívva a figyelmet arra, hogy mmo-val eddig csak kevés cég "keresett pénzt".
"A profit elmaradásának fő oka a magas Lucas licencdíj lesz" - nyilatkozta "Így aztán aki igazán keresni fog a játékon, az Lucas lesz. Mi is voltunk üzleti kapcsolatban Lucas-szal és nekem elhihetik, az üzleti siker mindig elsősorban Lucasnak jut. Ezért nem egészen értem az Electronic Arts ezen a projecten hogy fog keresni."
"Ha megnézitek mennyien invesztáltak mmo-ba és ebből mennyien jöttek ki nyereséggel - nos ez a szám meglehetősen kicsi" - tette hozzá.
Az Electronic Arts régebben azt nyilatkozta, hogy a Star Wars: The Old Republic már profitábilis lesz félmillió játékos esetén. Egy elemző szerint várhatóan 3-4 millió WoW játékos áll majd át az erő sötét/világos oldalára. Egy, a napokban kiadott felmérés szerint pedig a Blizzard 1,6 millió felhasználót fog veszíteni a Csillagok Háborúja mmo megjelenése miatt.
Hogyan történnek majd a dolgok? December 20.-a után bizonnyal többet tudunk majd, de azt biztos, hogy bármelyik játékról is van szó az Activision vs. Electronic Arts harc nem fog véget érni.