Aki esetleg egy másik bolygóról jött: az E3-on bejelentett Bloodborne-t az a From Software csinálta, aki a Dark Souls sorozatot is. Azt a Dark Souls sorozatot, amely az előző generáció legnehezebb játékai közé ékelte be magát röhögve, miközben csatabárddal csapdosta át még a legjobban átszőtt kötélidegeket is.
A PS4-re bejelentett Bloodborne kapcsán a rajongók számtalan internetes fórumon zaklatták a céget, hogy vajon az új játék is a régi nyomdokaiba lép-e, már ami a kihívási faktort illeti. Hála az égnek - vagy éppenséggel a pokolnak - aggodalomra nincs ok, Hidetaka Miyazaki, a program designere nem felejtette el, honnét is indultak.
Egy interjúban többek között kifejtette, hogy a From Software, bár már rég nem az a kis stúdió, akik a Demon's Soulst tető alá hozták (például több erőforrás áll a rendelkezésükre, hogy akár párhuzamosan fejleszthessenek címeket), a célkitűzés és a játékok szellemisége ugyanaz maradt.
Elmondása szerint az, hogy új generációra dolgoznak, és új címet építenek, nem azt jelenti, hogy nem maradnak meg a stílusjegyek. Röviden és tömören: pont ugyanolyan izzasztó és nehéz lesz a Bloodborne, mint a From eddigi játékai.
Ti örültök neki, hogy bár a cím és a korszak más, a védjegynek számító nehézség megmarad?