A 2015 elején megjelenő Bloodborne nehéz lesz, könnyen lehet, hogy nehezebb, mint bármely más korábbi From Software-játék. Ezt a fejlesztők néha megerősítik, néha meg azt mondják, hogy próbálnak egy új réteg felé nyitni.
A hamarosan kezdődő Bloodborne alfateszt után az igazi Demon's/Dark Souls rajongóktól hallhatjuk majd, hogy ők hogy érzik, bár igazából ők már gyakorlottak, ismernek néhány trükköt, amivel elkerülhető a biztos halál. A játék producere, Masaaki Yamagiwa és marketing menedzsere, Yasuhiro Kitao nemrégiben arról beszélgettek, hogy a PAX Prime-on és a TGS-en hányan próbálták ki a játékot, és közülük hányan tudták legyőzni a Cleric Beastet, a demó főellenségét. Nos, a PAX Prime-on 3500 résztvevő ragadott kontrollert, de mindössze 20-an jártak sikerrel, ami mindössze 0,5%. Egy fokkal jobb volt a helyzet Tokióban, ott az 1250 próbálkozóból 40-en gyilkolták le a bestiát, de ez még így is csak egy 3%-os arány.
Szóval igen, a Bloodborne mégiscsak nehéz lesz. Megjelenés februárban.