Cliff Bleszinskinek mindig is elég sajátos meglátásai voltak a játékiparral kapcsolatban, amit általában rengeteg "f*ck" kíséretében adott elő. Most is, de az interjúnak az a része minket nem különösebben érdekel.
A lényeg, hogy a Gears of War sorozat alkotója a Gamasutrának adott interjújában azt mondta, hogy a modern online közegben szeretne egy PC-s játékot csinálni, ahol a fejlesztő sokkal közelebbi kapcsolat ápol a játékosokkal. Szerinte a tradicionális modell már halott.
"Az egész tradíció, amikor szerezel magadnak egy Game Informer-borítót és csinálsz egy E3-as leleplezést, már halott. Soha nem csinálok többet lemezes játékot..." - mondta Bleszinski.
A fejlesztő jelenleg nagyon rajta van Garry Newman legújabb játékán a Ruston, amiről azt mondta, hogy ez a tökéletes példája annak, hogy hogyan is kell PC-s játékot csinálni a modern online közegben. Emellett kitért a Minecraft példájára is. "Két olyan dolog van, amit az emberek még mindig nem tanultak meg a Minecraft példáján okulva. Add ki a játékot és építgesd. Egy gyerek kirak majd egy videót róla. A játékosok pedig egymást fogják tanítani. Nem kell már az, hogy "nyomd meg az A-t az ugráshoz".
Bleszinski új játékáról továbbra sem tudunk semmit, de könnyen lehet, hogy egy FPS lesz, mert saját bevallása szerint ez van a "DNS-ébe kódolva". Annyi biztos, hogy nem szeretné, hogy a Gears of War sorozat legyen az egyetlen dolog, amit hátrahagy. "[A Gears of Wart] úgy ismerik, mint egy szórakoztató és remek franchise-t. De szeretném azt hinni, hogy ennél én kreatívabb vagyok" - fejezte be Bleszinski.
Mit szóltok? Egyetértetek vele?