Alapjában véve az, hogy a Burial at Sea - Episode 2 után nem jön több DLC a BioShock Infinite-hez, még nem lenne annyira megrázó, elfogadnánk, hogy ez az egész így kerek, de az Irrational Games bezárása és az új részletek nyilvánosságra kerülése megváltoztatja a dolgokat.
Mivel a játékhoz tényleg, tök komolyan nem jön már több tartalom, a fejlesztők nem akarnak tovább titkolózni, az egyik fejlesztő például egy interjúban az elkaszált többjátékos szegmensről beszélt. Mikor az egyjátékos kampányt még csak épphogy elkezdték fejleszteni, már javában készültek a multis játékmódok is. Ezek közül az első a tower-defense szerű Border Control, ami teljesen saját, régi politikai reklámokhoz hasonló megjelenítést kapott volna. A tervezett helyszín természetesen Columbia volt, és a körítés szerint a gyerekeket ezen keresztül akarták volna megtanítani a faji fanatizmusra. A másik a véletlenszerű Spec Ops, melyben négy játékos gyilkolhatta volna az ellenfeleket, miközben gyűjtögeti a lootot és fejlesztgeti karakterét. A terv az volt, hogy a pályák a hónapok során folyamatosan változnak, fejlődnek, elmesélve egy háború történetét.
A többjátékos módokat akkor törölték el, amikor Ken Levine látta, hogy túl lassan haladnak a kampánnyal. Nem tudjuk, hogy később akár ingyenes, akár fizetős DLC-k formájában miért nem adták ki, és ezek után már nem is reménykedünk abban, hogy valaha multizhatunk a BioShock Infinite-tel.
Sokkal többet ugyan most sem tudunk, de azért ez is valami. Mit gondoltok, működött volna a többjátékos mód?