Várjunk csak, de mi történik akkor, ha meghal a Beyond: Two Souls főszereplőnője, az Ellen Page által megformált Jodie? Semmi extra, a sztori megy tovább, ugyanis a készítők ezt a lehetőséget is belekalkulálták a mókába.
A fejlesztő Quantic Dream ügyvezető igazgatója, David Cage a gamescom 2013-on árulta el, mi áll a szokatlan megoldás mögött: „Mindig is úgy éreztem, hogy a 'game over' nem a játékos hibája, sokkal inkább a játék tervezőjének kudarca. Olyan, mintha egy mesterséges, folyamatosan ismétlődő hurkot hoznánk létre, ami azt hajtogatja, hogy 'Nem úgy játszottad a játékot, ahogy én azt kitaláltam, szóval rákényszerítelek arra, hogy menj vissza és játszd újra mindaddig, amíg azt nem csinálod, amit akarok'. Egy akciójátékban még megértem ezt, de egy történetközpontú játékban nincs értelme ilyesminek."
Nos, éppen ezért nem találkozunk majd Game Over felirattal a játékban, valamint checkpointos visszatöltés sem lesz, még akkor sem, ha Jodi meghal: a történet folytatódik tovább, csak egy másik forgatókönyv szerint. "Ez a játék a halálról szól, szóval képzelhetitek, hogy a halálnak elég fontos szerepe lesz benne. Lényegében a nagy felfedezések egyike lesz - megoldásra váró rejtély, hogy mi van a túlvilágon, a másik oldalon. És az biztos, hogy nem egy fekete képernyő." Ejha, lesz itt nemulass, én már alig várom! A többjátékos móddal és Hans Zimmerrel kiegészült Beyond: Two Souls megjelenése október 11-én esedékes, kizárólag PS3-ra.