A Battlefield 4 bejelentésekor már halhattuk, hogy az egyjátékos és többjátékos elemek keverésével egy olyan kampányt kapunk, ami jóval erősebbnek ígérkezik, mint az előző részé. Ez remekül hangzott, csak el nem tudtuk képzelni, hogy ez mit is fog jelenteni.
A DICE fejlesztője, Karl-Magnus Troedsson igyekszik tisztázni a kijelentést: „Vannak jól ismert többjátékos elemek, amelyeket át akarunk hozni az egyjátékos élménybe. Választási lehetőséget kínálunk. Lopakodni akarnak egy távcsöves puskával és hangtompítós pisztollyal, vagy be akarnak rohanni és lelőni mindent, amit látnak?”
Elmondása szerint, a történet során társainkkal úgy küzdhetünk majd, akár egy multi meccs során. Nagy tereket kapunk, taktikai lehetőségeket, és hű NPC katonákat. Kérhetjük őket, hogy fedezzenek, vagy hogy rohanjanak neki az ellenségnek, esetleg hogy elfoglaljanak egy fontos lőállást. Kicsit olyan lesz az élmény, mint a Bad Company epizódokban.
Nektek hogy tetszik az ötlet? Jöjjön a Bad Company életérzés, vagy inkább az előző rész felépítése tetszett jobban?