Az egyszerű speedrunok, ahol csupán az a cél, hogy minél gyorsabban végigvidd a játékot, sokaknak már egyszerűen unalmasak, ami mondjuk egy 1998-ban megjelent játéknál érthető is. De bekötött szemmel nekiülni a játéknak, na az azért már durva. Az már csak hab a tortán, hogy mindezt néhány ezer ember előtt csinálta végig egy játékos.
Az idei, szokás szerint jótékony célra rendezett Awesome Games Done Quick maraton során láttunk jó néhány mókás és szívmelengető pillanatot is, de az Ocarina of Time bekötött szemmel történő végigjátszása tényleg lélegzetelállító. Drew, aki Runnerguy2489 néven szokott videókat posztolni az egyik klasszikus Legend of Zelda-játék vak végigjátszásairól, élőben is megmutatta, mi kell ahhoz, hogy kép nélkül is végigvihessünk pár dungeont.
Elmondása szerint már annyit játszott a Nintendo 64-re megjelent The Legend of Zelda: Ocarina of Time RPG-vel, hogy mára a hangok alapján meg tudja mondani rengeteg más dolog mellett, hogy Link éppen milyen felszínen jár. Emellett rengetegszer hagyatkozik a játék olyan tulajdonságaira, hogy Link mindig párhuzamosan igazodik a falakhoz, ha azoknak nekimegy, illetve hátraszaltók távolságával mért le és jegyzett meg bizonyos távolságokat.
A másfél órás végigjátszást, ami alatt három dungeont fejez be Runnerguy, alább megnézhetitek, ha pedig még többet szeretnétek látni trükkjeiból, itt találjátok a YouTube-csatornáját.
Hogy tetszik a mutatvány?