Már csak napokra vagyunk minden idők (remélhetőleg) legjobb Assassin's Creed megjelenésétől, ennek megfelelően az elmúlt időszak bizony tömve volt Assassin's Creed Unity hírekkel, amelyben a játék csodáiról hallottunk. A Ubisoft most valami olyat is elmondott, ami nem biztos, hogy mindenkinek feltűnt volna.
Caroline Miousse, a Unity vezető pályatervezője egy interjúban mesélt arról, hogy hogyan is készült a játéknak otthont adó forradalmi Párizs. Talán nem gondolnánk, de szerzői jog védi a Notre Dame-ot, ezért a fejlesztők nem modellezhették le azt tökéletesen, hanem bizonyos módosításokat kellett végrehajtaniuk. Ezt próbálták nem nehézségként felfogni, hanem pozitívan álltak a dologhoz, és megpróbálták élvezni az alkotói szabadság adta lehetőségeket és valami olyat alkotni, amely tökéletesen visszaadja a hangulatot, de részleteiben mégis más.
Nem csak a szerzői jogok miatt kellett azonban eltérni a történelmi hűségtől. A katedrális tornya a játék legmagasabb pontja, a 18. század végén azonban csak egy jóval alacsonyabb fa építmény volt a helyén. A fejlesztők nem akarták, hogy ez tegye tönkre az élményt, ezért a napjainkban is látható megoldás mellett maradtak. A város egyébként hatalmas, 1:1-es méretarányú.
Az Assassin's Creed Unity november 14-én jelenik meg. Ti előrendeltétek már, vagy vártok egy kicsit a vásárlással?