Az Assassin's Creed Unity története is meglehetősen hosszúra nyúlik majd, de a játék nyitott világában még számtalan apróság lesz, amivel eltölthetjük az időt.
Már az Assassin's Creed Unity előzetesünkben is beszéltünk róla, hogy az AC-kben mindig rengeteg a tartalom, de a mellékküldetések gyakran ellaposodnak és átcsapnak agyatlan grindolásba. A Unity vezető írója, Russell Lees elmondta, hogy ebben a részben többet szeretnének kihozni a mellékszálakból. "Rájöttünk, hogy itt van nekünk Párizs és Franciaország, a gazdag történelmével, amiből rengeteg mindent ki tudunk hozni. Ezért minden egyes mellékküldetés történelmi alapokon nyugszik, egy érdekes emberhez kapcsolódik vagy egy olyan eseményhez, ami abban a korban történt" - írja Lees a legutóbbi DevBlog bejegyzésben.
Az is érdekes, ahogy a küldetések felvételét megoldották a fejlesztők. "Ugyan belebotolhatunk a városban NPC-kbe, akik küldetéseket adnak, de akár az elszórt újságokban is találhatunk nyomokat" - mesélte Lees. "Ha olvasol egy cikket az újságban, akkor egyszer csak megjelenhet egy jelzés a térképeden, amihez elmehetsz és felderítheted".
Úgy látszik, hogy a Ubisoft tényleg mindent elkövet, hogy a Unity francia forradalmába valóban beleélhessük magunkat. Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy ez mennyire is sikerül majd nekik, de ezzel meg kell várnunk az Assassin's Creed Unity megjelenést.
Ti mit gondoltok?