Sok, korábban a sorozatban már csalódott rajongó reményeit is felkeltették az Assassin's Creed: Syndicate bejelentése kapcsán szállingózó hírek, és a Ubisoft is fogadkozik, hogy tanultak a korábbi hibáikból, és ezúttal egy kiváló játékkal rukkolnak elő. Úgy gondolják, a korábbi részekben látott többjátékos komponens viszont csak hátráltatná őket, ezért kihagyják a viktoriánus Londonban játszódó részből.
Marc-Alexis Cote, a Ubisoft Quebec kreatív vezetője szerint egyrészt a sorozat alappilléreinek számító lopakodást és harcot szeretnék megújítani, ez utóbbi pedig mivel az eddig megszokotthoz képest gyorsabb lesz, karakterünknek gyorsabban is kell reagálnia az általunk kiadott parancsokra. Egyrészt a nagy tempó mellett is reszponzív harcrendszer multiba való átültetése, amit egyelőre nem tartottak lehetségesnek a stúdiónál, másrészt a Syndicate-ben elköthető járművek miatt is sokkal bonyolultabb lett volna a többjátékos mód összeállítása.
Amellett, hogy a fent említett technikai feltételek is veszélybe sodorták volna a multis mód minőségét, Cote arra is hivatkozott, hogy az új Assassin's Creed történetét is a lehető legjobbra szeretnék csiszolni. Ennek érdekében nem csak a fő küldetések, de a játék világában elszórt összes tennivaló hozzátesz valamit Jacob és Evie sztorijához, így a játékon dolgozó mind a kilenc (!) stúdió ezen ügyködik.
Mit szóltok, nektek mennyire fog hiányozni a multis mód?