Az Assassin's Creed Unity esetében a mozgással kapcsolatos problémák az őrületbe kergették a játékosokat, de az Assassin's Creed Syndicate-tel a Ubisoft nem fogja elkövetni ugyanezt a hibát.
Marc-Alexis Côté, a Ubisoft Quebec munkatársa a Reseronak adott interjúban sok érdekes dolgot elárult az Assassin's Creed Syndicate-tel kapcsolatban.
„Megváltoztattuk az ablakokkal való interakciókat, rengeteg panasz érkezett ezzel kapcsolatban. Fogtuk a játékosok által adott ötleteket, és megpróbáltuk őket úgy felhasználni, hogy a navigáció még jobbá fejlődhessen. Nem akarjuk, hogy a játékosok beleakadjanak tárgyakba, beszoruljanak valahova, vagy futás helyett a falra másszanak. Folyamatossá kell tennünk a mozgást."
Côté kitért a szigony hasznosságára is.
„Tudjuk, hogy az Assassin's Creed rajongók mennyire szeretnek hatalmas építményekre felmászni, több időt töltenek a háztetőkön, mint az utcákon. A viktoriánus London szélesebb sugárutakkal van tele, valamint az épületek is sokkal impozánsabbak. Ebben a részben lesznek az eddig legmagasabb épületek, amelyekhez jól jön majd a szigony."
Végül szó esett a Stealth mechanizmus továbbfejlesztéséről is. A játékosok képesek lesznek további parancsokkal finomítani a lopakodást, ezzel pedig elkerülhetik azt a kellemetlenséget, amikor a főszereplő "beragad" a fedezékbe, megszűnik a "snapping" jelenség.
Az Assassin's Creed: Syndicate október 23-án jelenik meg PlayStation 4-re és Xbox One-ra, a PC-s verzió később követi.