A Rovio marketing igazgatója, Peter Vesterbacka közölte a hírt. „Nézz rá a Roviora, hogy mit tettünk eddig, és láthatod, hogy 2 milliárd Angry Birds példány van odakint.” Bizony, rengetegen élvezik a madaras disznóvágást.
„A letöltési számok nem mutatják az elkötelezettséget, de akkor is van 200 millió ember, akik az Angry Birds valamelyik részével játszanak, ez annyi, mint a Twitter teljes közössége.” Viccelődött egy sort a Candy Crush fél milliárdos számaival, ami szerinte egy jó kezdet. Vesterbacka eleve komoly célokat tűzött ki maga elé, amiért annak idején rendesen ki is nevették. „2010-ben még azt hittem, hogy 100 milliót várni szuper ambiciózus dolog, és mindenki más azt hitte megőrültem.”
„Az Angry Birds a leggyorsabban növekvő brand. Tíz emberből kilenc ismeri a sorozatot Amerikában, ahogy a kínaiak 93%-a is.” A mérges madarak régen túllépték az egyszerű mobiljátékok szintjét. Létezik Angry Birds rajzfilm, könyv, plüss figura, és még ki tudja, mit hoz a jövő. A rengeteg játékkal, és a brand többi tagja miatt Vesterbacka arra számít, hogy idővel annyira népszerűek lesznek a madarak, mint Mario és Mickey egér.