Sokáig nem maradunk Angry Birds nélkül: november elején jelenik meg az Angry Birds: Star Wars minden olyan platformra, amire eddig még nem volt kapható (tehát Xbox 360-ra, PlayStation 3-ra, Wii-re, Wii U-ra, Vitára és 3DS-re), decemberben jön az Angry Birds Go! gokartverseny, közben pedig készül a film és sorra jelennek meg a franchise-hoz tartozó mindenféle dolgok.
John Riccitiello a Gaming Insiders Summiton tartott egy beszédet, melyben elmondta, hogy a játéksorozatoknak konzisztensnek kell lenniük, mint a Call of Duty, a Grand Theft Auto és a FIFA, ugyanakkor szükségvan innovációra, amihez nem kell Star Wars sablont ráhúzni vagy kitömött játékokat kiadni, ahogy azt a Rovio tette az Angry Birdsszel: „Nem hiszem, hogy a márka életben tartásához szükség van plüssjátékok készítésére. Persze jól lehet velük bővíteni a brandet, de ugyanúgy csökkenthetik annak értékét. Ellenkezőjére fordíthatják az innovációt és az elemek csiszolását.”
„A Star Wars brand hozzáadása nem innováció. Olyasmi, mint amit az [Angry Birds Space-szel] csináltak. Talán holnap majd előállnak valami olyan alapvetően innovatívval, ami megcáfol engem, de nem igazán sikerült kiismerniük a mikrotranzakciós modelt. Bárcsak annyi innovációt és energiát fektettek volna a kódba, mint minden másba. Lehet, hogy olyanná akartak válni, mint a Disney, mielőtt az túl sokat tett volna.”
Szerintetek két-három év múlva is lesz majd Angry Birds? Érdekelni fogja még akkor az embereket a madarak disznókba csúzlizása, vagy a formulában ennyi volt és nem több?