Az Alien: Isolation játékmenete 2015 tavaszáig öt DLC-vel fog bővülni, amelyből kettő (a Corporate Lockdown és a Trauma) már megjelent, ma pedig már a harmadikat üdvözölhetjük a horrorjátékban.
A Safe Haven két új játékmóddal bővíti az alapjáték egyébként sem szerény felhozatalát. Az egyik a Salvage, amelyben egy hatalmas térképen (nagyobb, mint az Alien: Isolation eddig látott területei) kell teljesítenünk küldetéseket egy kétórás időlimit alatt, miközben folyamatosan nehezednek a körülmények és ezáltal nő a kihívás mértéke. A missziók egy a Sevastopol fedélzetén található biztonságos szobában kezdődnek, ahol a xenomorph képtelen ártani nekünk, viszont a különböző célok elérésében már nem lesznek ilyen kiváltságaink. Minden teljesített küldetés után olyan jutalom jár, amit felhasználhatunk legközelebb, viszont érdemes kétszer is meggondolni a következő elvállalását, ugyanis idegen által történő felkoncolás (vagy más egyéb groteszk halálnem) esetén a pontokat elbukjuk. Persze bármikor dönthetünk úgy, hogy befejeztük a módot, viszont akkor be kell érnünk az addig megszerzett eredményekkel és javakkal (ami még mindig jobb, mintha egy esetleges elhalálozáskor üres kézzel távoznánk).
Ha valaki esetleg nem talál elegendő kihívást a Salvage-ben, annak még mindig lehetősége van próbára tennie magát a kegyetlen Marathon játékmódban. Ebben minden meglévő módot és térképet egy menetben kell túlélnünk, amit az Alien: Isolation kreatív vezetője, Al Hope azzal magyarázott a Gamespotnak, hogy azt szerették volna elérni, hogy a játékosok a "pillanatról-pillanatra élek" játékélményre összpontosítsanak.
A Safe Haven DLC-ben ráadásul bemutatkozik egy új játszható karakter, a Sevastopol kommunikációs vezetője, Hughes is, akivel szintúgy teljesíthetjük a fenti módokat, mint Amandával, viszont mindketten más felszereléssel rendelkeznek. Érdemes tehát ismét nekivágni a kalandoknak, már ha szeretjük azt a kissé irritáló, de mégis ösztönző érzést, hogy viszonylag gyakran cincál szét egy idegen. Mi szeretjük.